fredag 14 september 2012

Sweet Darlin'

Nästa vecka kommer jag ha min första provvecka. Oj, oj vi ska hoppas det går bra och att chocken inte blir allt för stor. Nu sitter jag och hör på underbara She & Him, och ska ha en lugn hemmakväll efter två fullspäckade helger. Men vem vet kanske jag hoppar på mitt speed monster och far till Lyjo en liten stund senare ikväll i alla fall. Jag är nämligen lite dålig på att bara sitta hemma en hel fredagskväll.
Jag kan också berätta, mina kära vänner att jag har inlett sticksäsongen. Igår började jag sticka ett par mörkturkosa sockor, det är en mysig kvällsaktivitet.
Jag ska försöka att uppdatera bloggen lite flitigare, kanske det kommer droppa in fler inlägg när jag får min iPad, ja, de kommer vi PG-are få om typ lite mindre än två veckor. Det gillas stort kan jag säga!
Ha en bra fredagskväll fina du!
//MinaKatarina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar