torsdag 20 september 2012

Mitt Första Gymnasieprov.

Ja, det är sant. Idag har jag skrivit mitt första gymnasieprov. Det var ett ganska kort modersmålsprov och jag tror det gick bra. Intresseklubben antecknar flitigt!
Imorgon är det fredag! Då ska jag för ovanlighetens skull bjuda hit "shacki". Vi umgås nästan varenda helg, men hittills har vi bara varit vid mitt en gång, så jag tyckte det skulle vara min tur att vara värd denna gång. Och tro det eller ej, men jag planerar att jag ska göra vårrullar! Mina goda klasskamrat Lovisa hade nämligen tipsat mig om ett recept, det lät spännande så idag efter en ganska jobbig teorilektion med både rytm- och melodidiktat som gick åt skogen for jag och handlade glasnudlar och filodeg, får se vad det blir av det imorgon. Jag har också hunnit städa mitt rum (vilket tyvärr i sin tur ledde till att jag inte hann öva på engeslaprov, men shit happens) och det var minsann nödvändigt. Jag kan inte påstå att jag är jätteordningsam  , men jag kan inte förstå hur damråttorna kan samlas så snabbt som de gör! En bra sak med hösten är att man lättare kan göra det mysigare inomhus så nu ska jag börja "tända-ljus-säsongen", det om något är ju mysigt. Usch, jag låter nästan äckligt husmoderligt! Nej nu, jag kan avsluta med en bild på en snygg bil och ett roligt klipp för att väga upp det hela.
Ha en trevlig kväll!
//MinaKatarina

Söt Orangutang.

mercedes benz e class 2012 1 Mercedes Benz E Class 2012
Relativt bossi, orka int sök ett na välkari :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar