måndag 17 september 2012

Silvertejp.

Idag har jag pysslat lite med kurser, har jag kommit fram till att nästa period kommer bli ganska tung (dock inte oöverkomlig) jag kommer nämligen läsa tre språk: engelska, franska, finska. Jag har vartit på både min och Edströms sånglektion, vi övade lite stämmor. Jag har ätit en vårrulle, jag har varit MacGyver med Englund, silvertejp ftw! Jag har också skrivit klart min bokrecension, om det lyckades när jag skulle lämna in den på fronter är en annan sak, men jag försökte i alla fall. Jag har lyssnat på Metallmässan, nice. Jag har druckit te och stickat lite till på mina sockor. Ja, det är väll min dag i ett nötskal.

Snart kommer Syster som bor i Danskiland hit, med sig har hon också pojkvännen den här gången. Det ska bli skoj!
//MinaKatarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar