tisdag 18 februari 2014

Let It Go.

Finskaprovet skrivet, 5. Premiären genomförd, otrolig bra recension i ÖT. Konserten över, alla nöjda.
Antalet rosor som står på vårt köksbord vittnar om en lyckad helg och jag antar att all trötthet aom också infann sig efteråt vittnar om all nervositet som släppt. Nu ligger en fullspäckad vecka framför och sedan ett efterlängtat sportlov!
Sak jag kommit fram till, jag måste bli bättre på att lyssna på mig själv. Jag har en tendens att alltid pucha mig själv så långt det går. Och det går långt. Men efteråt är man fullständigt slutkörd och då går en massa energi åt att fixa det. Mycket onödigt. Så nu ska jag bli bättre på att känna efter. Jag vet att det går och jag vet att jag kan, men är det värt det?
Där fick ni något att fundera på.
Trevlig tisdag!
//MinaKatarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar