torsdag 19 januari 2012

Lite Tankar Om Blogg Och Sånt.

Jag har lagt märke till, att den senaste bloggtrenden i min inte speciellt stora bekantskapskrets, är att starta bloggar tillsammans, med sina kompisar. En annan trend är att hålla tävlingar av olika slag. Jag vill i detta inlägg, inte säga att det är en dålig sak, eller att de inte borde göra det, utan jag påpekar det bara. Var och en med sitt. Jag kommer nu, på samma gång meddela för den lilla, eventuellt icke existerande skaran läsare jag har att jag inte kommer ha någon tävling och jag skulle helst undvika, allt för ointressanta "min-daginlägg".
Så nu tänker jag ännu en gång (det är kanske tredje gången denna fråga dyker upp i min blogg) ställa frågan;
                                  
                                       Vad ska jag blogga om?
Tacksam för svar!
//MinaKatarina

2 kommentarer:

  1. Du har en bra poäng med detta inlägg må jag säga!

    Du kan ju blogga om ditt intressanta liv, fortsätt med dina åsikter och tankar! :)

    SvaraRadera
  2. Är av samma åsikt, kanske lite mera bilder :)

    SvaraRadera