tisdag 3 januari 2012

Det Gågna Jullovet, Jullovet Som Gick.

Efter stora mängder choklad, lite för många romantiska komedier börjar jag nog vara redo för skolan igen.
Efter en enorm dos kärlek och efter löjligt många tankar flygandes hit och dit är det nog dags för lite vardag.

Året som gick i stora drag:
Januari: misstag, övningar, kallt.
Februari: Hypokondri, applåder, trötthet.
Mars: Hypokondrin fortsatte, jag blev 15, sjöng i Bennäs.
April: minna inget speciellt.
Maj: Skolan sluta, min inre Tant började sakta vakna till liv, fick mopokort.
Juni: Rippiläger, övningar.
Juli: Teater, feber, spelning vid After Eight
Augusti: Humlefestival, Jag var nu nästan helt och hållet en Mommo, skolan börja.
September: Skola.
Oktober: Minns inget speciellt, skolan.
November: Höstdagarna, Kulturkarnevalen, spelning vid After Eight.
December: Jul, Nyårsläger.

//MinaKatarina

2 kommentarer:

  1. har du haft hypokondri , alltså en riktig diagnos för det? :(

    SvaraRadera
  2. Nej, jag har int nån riktig diagnos, så jag antar att det inte är 100% korrekt att kalla det hypkondri isåfall, men jag är så att säga självdiagnoserad :P

    SvaraRadera