måndag 12 augusti 2013

I'm back!

Japp, jag ska nu göra ett tappert försök att bli mer aktiv på bloggen.
Imorgon börjar jag andra året i gymnasiet, känns, som det nästan alltid gör när ett nytt skolår börjar som att sommaren har gått jättefort. Men jag när jag tänker efter har jag hunnit med mycket, jag har spelat Ronja Rövardotter med ett underbart teatergäng (jag saknar mina rövare), varit hjälpledare på rippiläger, arbetat, varit till Danmark och en massa mera skojiga saker.
På samma gång som det känns lite små skumt att återgå till skolan och alla vardagliga rutiner ska det bli ganska skönt och jag ser fram emot att få vara tutor för årets ettor, det ska bli spännande.
Nu önskar jag alla en trevlig kväll, njut av den sista sommarlovskvällen!

(Här hade jag egentlig tänkt lägga ut en häftig bild på Arnold  Schwarzenegger, men eftersom att jag bloggar från iPaden lyckades jag inte, men ni kan föreställa er hur det skulle se ut. Alltså, I'm back, som den gubben brukar säga.)

//MinaKatarina

4 kommentarer: