måndag 26 december 2011

Mommo-Pillan, Part 1.

Nu är fallet följande, att jag ibland kan framstå som lite "lillgambel" eller rent ut sagt mommo!
Så nu tänkt jag (om jag lyckas, är ju inte riktigt tekniskt lagd av mig heller) Göra en kategori, kallad Mommo-Pillan där jag skriver om vardagliga händelser, men där min inre mommo stiger fram.

I "Mommo-Pillan, Part 1" tänkt jag berätta om då jag nyligen installerade timeline på facebook. Jag skrollade och kollade igenom om något pinsamt fanns där som nödvändigtvis behövde bli borttaget. Jag kan säga eder att, det fanns det! Även förra året men speciellt år 2009 innehöll mina inlägg oroväckande många; "<3 ;)) xD (Y) :D ;D" symboler m.m. När jag satt där och raderade inlägg efter inlägg konstaterade jag att, hjälp! Jag har blivit en tant! Mer mommo än jag trott! Även fast min familj samt mina vänner har påstått att jag ibland har förvånadsvärt många likheter med en 80-åring har det först nu börjat gå upp för mig att det faktiskt är sant. Dock kan jag säga att det egentligen inte gör mig så mycket. Jag trivs med min mommo-attityd, med att gå där och muttra bittert för sig själv; voi, voi, dagens ungdom! (Tills jag inser att jag är 15 år och hör till dagens ungdom.) Men det bör noteras att jag inte alltid är Mommo-Pillan. Ibland är jag Fjortis-Pillan, Super-sura-frissama-Pillan och ibland är jag bara Pillan. Men sakta men säkert kommer jag väll bli Mommo-Pillan på heltid... Men först ska jag nog hinna med lite annat också. Ha en trevlig kväll!
//MinaKatarina a.k.a. Mommo-Pillan

(Pillan är mitt smeknamn om någon inte visste det, att det inte är speciellt fint kan man ju strunta i.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar